Avatar billede mogenhelge Nybegynder
04. november 2004 - 23:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Load af ekstern side i asp.net

Er der nogen af jer som ved hvordan jeg loader en ekstern side (f.eks. hvis jeg gerne vil loade aktiekurser fra en ekstern kilde - www.mywebsite.com/mystocks.aspx?parm=msft)
XML er ude af billedet da jeg meget gerne vil ha' datene i RÅ HTML - findes der en nemmere måde end at lave en socket connection på port80 til webservere?

Jeg savner en LoadExternalWebsite() metode...

Jeg har søgt som en vanvittig på nettet uden det store resultat.

Ser frem til at høre fra jer!
Avatar billede arne_v Ekspert
04. november 2004 - 23:10 #1
Ja da

(Http)WebRequest klassen er der for det samme
Avatar billede arne_v Ekspert
04. november 2004 - 23:11 #2
WebRequest wr = WebRequest.Create(url);
string html = new StreamReader(wr.GetResponse().GetResponseStream()).ReadToEnd();
Avatar billede mogenhelge Nybegynder
04. november 2004 - 23:13 #3
Skræmmende hurtigt og lækkert svar!

Smid et svar... :)
Avatar billede arne_v Ekspert
05. november 2004 - 07:40 #4
svar