Avatar billede sebjlan Nybegynder
04. november 2004 - 20:02 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

Min anden side med css

Hej!

Hvad synes I om min side?

Jeg vil gerne have noget _konstruktiv_ kritik af _designet_. Jeg undlader at bemærke kommentarer om indholdet (der er ikke nok indhold, indholdet er latterligt osv. Jeg ved det! :P)

Jeg ville blive glad hvis I kunne kritisere mit valg af farver, typografi osv. Også baggrundsfarven (jeg kan ikke rigtig finde en der passer! :( )

Og til sidst mine overskrifter! De orange dér! Føj hvor er de kedelige, jeg ved det. Nogen idéer til noget opfriskning?

På forhånd tusind tak
Avatar billede filename Nybegynder
04. november 2004 - 20:06 #1
Link?
Avatar billede sebjlan Nybegynder
04. november 2004 - 21:16 #2
Kæft jeg er dum! :S

http://gcboweb.ngdc.net/~mor/
Avatar billede fangel Nybegynder
04. november 2004 - 22:00 #3
*host* lidt inspreret af ALA, men ellers fint.. ;)
Avatar billede survivor Nybegynder
04. november 2004 - 22:46 #4
Jeg syntes at designet er OK! Men hvis man kigger det lidt efter i sømmene så er der nogle mindre fejl som Photoshop laver når man laver en pachwork effekt! hvis jeg var dig  ville jeg prøve at gøre det øverste lidt mere gennemsigtigt så kan man nemlig ikke så nemt få øje på disse "små" fejl!
Det skal understreges at det ikke er din skyld disse fejl er der men nok mere kontrast farvernes!

Håber du kunne bruge dét til noget!

www.tiger-networks.net
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
04. november 2004 - 23:15 #5
fed side, det skal du have, men en ting jeg hæfter mig ved er også top banneret, men bare på den måde at de der er under undersiderne, er mega grimme, dette er ondt sagt, men jeg mener i forhold til den du har på den første side. det er helt klart den fedeste, og den burde du bibeholde hele sitet igennem..
Avatar billede doggy82 Praktikant
04. november 2004 - 23:29 #6
Survivor, du skal lige læse reglerne http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Du må ikke poste et link som en del af din signatur.
Det er ikke den store forbrydelse, men bare så du ved det til en anden gang :)
Avatar billede survivor Nybegynder
05. november 2004 - 01:38 #7
Shit den smuttede sku lige Sorry doggy82!
Avatar billede skooter Nybegynder
05. november 2004 - 08:29 #8
Er enig med chokobear_dk... Desuden synes jeg du skal prøve at lade stilen i banneret gå igen gennem hele sitet - hvordan end dit banner ser ud.
Avatar billede sebjlan Nybegynder
05. november 2004 - 15:30 #9
>> fangel

Tro det eller ej, men det er IKKE en inspiration af ALA. Jeg tænkte nok at folk der kender den side ville nævne det..
Avatar billede sebjlan Nybegynder
05. november 2004 - 15:31 #10
>> survivor

Hvilke fejl er det du omtaler? Kan du ikke lige prøve at 'pege' på dem?
Tak
Avatar billede smolle Nybegynder
06. november 2004 - 17:55 #11
Jeg ville nok også vælge en mere Internet-venlig skrifttype, som Verdana, Trebuchet, Tahoma, Arial eller lignende.
Avatar billede doggy82 Praktikant
06. november 2004 - 19:03 #12
Øhhh det er da Trebuchet...
Avatar billede sebjlan Nybegynder
06. november 2004 - 19:07 #13
Jeg har lige rettet det til Trebuchet ;)
Det var georgia før
Avatar billede doggy82 Praktikant
06. november 2004 - 19:14 #14
ahhh ok :D

Men Georgia er også lavet til web...
Avatar billede sebjlan Nybegynder
08. november 2004 - 16:45 #15
Nå, intet svar fra survivor..
Kedeligt..

Jeg ville da ellers gerne høre om fejlene.

Ingen er heller kommet med kommentarer til mine overskrifter og valg af farver.