Avatar billede borderlove Nybegynder
04. november 2004 - 17:41 Der er 3 kommentarer

PDA LOOX, Siemens. (Blandede spørgsmål)

Hej med jer!

Hvordan sletter man historik, i denne PDA?
Hvad koster en bluetooth GPS, til denne PDA?

Hvad er forskellen på HURTIGSTE og KORTESTE rute??
Er det ikke det samme??
Den hurtigste, er vel den korteste??

Hvad er forskellen, på Navigations-mode og Planner-mode??

Med venlig hilsen
Borderlove
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. november 2004 - 18:15 #1
PDAer er meget end, men hvilken historik tænker du på? når du surfer? er det i din GPS-software eller??

Hvad den bedste BT GPS koster ved jeg ikke, men prøv at se på fx. pockerfreak.dk hvad de skriver derinde. Der testes og leges blandt flere brugere så vidt jeg ved.

Forskellen på hurtigste og korteste kan være MEGET stor.
Hvis man kan køre kortest igennem et villakvarter og hurtigst igennem motor og landevej kan det give helt forskellige tal - om de så passer altid irl pga. kø, trafiklys mm er noget andet.

Hvilken software sidder du med? Det skriver du intet om.
Navigationsmode vil jeg mene er hvor den navigerer dig fra A til B (og kan ændre ruten) og plannermode hvor du selv indtaster en fast rute.
Avatar billede borderlove Nybegynder
04. november 2004 - 21:07 #2
Hej!

Det er GPS historikken jeg tænker på.
Har X-road.
Sorry, fordi jeg glemte at skrive, hvad det var for software.

Borderlove
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. november 2004 - 08:02 #3
Har ikke selv X-road, men MioMap (som jeg dog ikke bruger.
Mener at de er meget ens sammen med destinator, men prøv evt. at spørg i et af de mange danske PDA-forumer.

(har lige formatteret min PC i nat, så er lidt "rundt på gulvet" mht. at tjekke ting op)