Avatar billede filename Nybegynder
04. november 2004 - 17:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Den siger jeg har for meget plads.

Hvordan kan det være den siger jeg har for meget plads, når jeg har 9,5 GB ledig på C drevet og 78,5 gb på D drevet?
Avatar billede thanatos Nybegynder
04. november 2004 - 17:28 #1
Evt. fordi den program du er i gang med at installer fylder mere end den plads som er i c: drevet?
Prøv at genstarte computer eller kørere diskfragraming (eller hvad det nu hedder) og se om det hjælper
Avatar billede filename Nybegynder
04. november 2004 - 17:35 #2
Er det farligt, hvis det står dér?
Avatar billede signori Nybegynder
04. november 2004 - 18:23 #3
Siger den for meget plads?? Hvilken PC har du? nogle ældre PC'ere har svært ved at håndtere store diske. Hvilket styresystem?
Avatar billede filename Nybegynder
04. november 2004 - 20:07 #4
Min er en af de helt nye!
Avatar billede filename Nybegynder
04. november 2004 - 23:16 #5
Lukker. Og nej, har ikke tålmodighed. Det hellere ikke farligt