Avatar billede ag.barca Nybegynder
03. november 2004 - 13:34 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

odh banner (1)

Kan du lave et banner til mig?
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
03. november 2004 - 13:36 #1
Avatar billede ag.barca Nybegynder
03. november 2004 - 13:37 #2
det okay
Avatar billede snowball Novice
03. november 2004 - 13:42 #3
I bedes venligst forklare hvorfor der overføres 200 point. Det er som bekendt ikke tilladt at give point for noget der ikke er klaret via Eksperten, hvilket http://www.eksperten.dk/spm/552589#rid5042007 tyder på at det er det der er sket her. Resultatet (http://www.gymsport.dk/design) er heller ikke tilgængelig for Ekspertens brugere hvilket reglerne også kræver.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
03. november 2004 - 14:26 #4
ups.. viser ikke noget ved linket..

hmm prøver lige igen så  :)

banner:
http://www.gymsport.dk/design/logo1.jpg

håber det er ok CoAdmin snowball
fra william
Avatar billede snowball Novice
03. november 2004 - 14:38 #5
williamengbjerg: Egentlig ikke, for alle på Eksperten har ikke haft mulighed for at hjælpe med opgaven, og det er jo netop meningen med Eksperten.

Efter hvad man kan læse i http://www.eksperten.dk/spm/552589#rid5042007 så er du jo udemærket godt klar over reglen, så derfor bedes du venligst levere de 200 point tilbage ved at oprettet et nyt spørgsmål (husk ref. til dette spørgsmål).
Avatar billede ag.barca Nybegynder
03. november 2004 - 14:41 #6
hov hov, det er helt okay med mig, vi har klaget det internt!
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
03. november 2004 - 14:43 #7
hvordan :S jamen det er jo et andet logo :S
hmm kan du ikke bare banne mig så.. :S er ret forviret lige nu.. ??
Avatar billede snowball Novice
03. november 2004 - 14:45 #8
williamengbjerg: Faktum er at I har løst en opgave via intern kommunikation (mail, MSN, osv.) og så afregner med point på Eksperten. Dette er ikke tilladt og der er du også selv klar over efter hvad du skriver i det andet spørgsmål.

Jeg foretrækker at du venligst leverer de 200 point tilbage igen sådan så du også kan benytte dig af Eksperten i fremtiden (på helt lovlig vis selvfølgelig ;))
Avatar billede ag.barca Nybegynder
03. november 2004 - 14:48 #9
jeg blander mig hermed helt udenom - vil ikke tage parti i jeres debat!
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
03. november 2004 - 15:41 #10
:S hmm skummelt.....

okay skal jeg bare skrive her hvor det ande spørgsmål med svar + point ligger.. ?
Avatar billede snowball Novice
03. november 2004 - 16:21 #11
Ja, og i det nye spørgsmål du opretter skriver du så at du giver pointene tilbage på baggrund af dette spørgsmål (skriv linket).
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
03. november 2004 - 16:27 #12
ok... 2 sec så laver jeg det... men hvem skal jeg så accpetere den til :S
Avatar billede snowball Novice
03. november 2004 - 16:30 #13
Det er ag.barca der skal svare på spørgsmålet
Avatar billede williamengbjerg Nybegynder
03. november 2004 - 16:32 #14
http://www.eksperten.dk/spm/557604 ahh har lavet noget her.. :) er det rigtig nok:$ eller...
Avatar billede snowball Novice
03. november 2004 - 17:22 #15
Det er helt fint. Så mangler vi bare at ag.barca laver et svar som du så kan acceptere, og så er den sag ude af verden :)