Avatar billede stealth Nybegynder
11. marts 2001 - 02:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Driver til D-link netkort

ER der nogle der har nogle driver til d-link DFE-530TX ??? please hurry !!!!
Avatar billede theartist Nybegynder
11. marts 2001 - 02:38 #1
Jeg keder mig :-(, og jeg gidre ikke at arbejde videre! Så det blev lige til en hurti search på din driver:

ftp://ftp.dlink.com/adapters/
Avatar billede theartist Nybegynder
11. marts 2001 - 02:38 #2
\"hurti\" er selvfølgelig \"hurtig\", tjaa man har vel også lov til at være træt by now!
Avatar billede stealth Nybegynder
11. marts 2001 - 02:39 #3
Jeg har prøve men driveren gider ikke og virke jeg kan ikke komme på netværket
Avatar billede snowball Novice
11. marts 2001 - 02:47 #4
Avatar billede nuna Nybegynder
11. marts 2001 - 02:50 #5
Kig hos www.sandberg.it/support/download/netkort/index.html, de har garanteret driveren.

Hilsen

Nuna
Avatar billede snowball Novice
11. marts 2001 - 02:55 #6
øøøøhhhhh.....Sandberg og D-Link er 2 vidt forskellige produkter nuna !!!

Snowball
Avatar billede theartist Nybegynder
11. marts 2001 - 02:57 #7
og dit link er præcis det samme som mit snowball, så alt i alt har jeg på fornemmelsen at den gode stealth ikke kommer så meget videre.

En skummel tanke om at det slet ikke er galt med driveren farer igennem hovedet...
Avatar billede snowball Novice
11. marts 2001 - 03:00 #8
Det er ikke helt det samme ;)

Men OK, hvis den driver heller ikke virker, så er det vist ikke der problemet ligger !

Snowball
Avatar billede nuna Nybegynder
11. marts 2001 - 03:07 #9
>> snowball, Sandberg netkort er dlink netkort. :-), det har jeg da opdaget.

nuna