Avatar billede bukse Nybegynder
03. november 2004 - 09:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webside til Pocket Pc eller Palm

Hvordan kan man lave en hjemmeside der passer til skærmen på en Pocket pc
Avatar billede q^bone Nybegynder
03. november 2004 - 09:42 #1
Du kunne evt. bare lave den som almindelig hjemmeside men så bare bygge den op inden for en frame som er måler 240*320 hvilket normalt er skærmstørrelsen på en iPAQ
Avatar billede q^bone Nybegynder
03. november 2004 - 09:42 #2
hov glemte svar :)
Avatar billede bukse Nybegynder
03. november 2004 - 10:22 #3
Ja men siden skal også kunne ses på en alm pc. 1024*768, jeg tænker på om det rent adm. kan lade sig gøre kun at vedligeholde et sted
Avatar billede olebole Juniormester
03. november 2004 - 22:09 #4
<ole>

En 7 værelsers lejlighed er dejlig at have - men den bøvlet at have med på bagagebæreren, når familien skal på campingtur i Harzen. Derfor har de fleste en speciel 'tøj-bolig' til den slags  ;o)

Hvis dit site ikke skal blive smågrimt begge steder, så lav to forskellige. Så kan du evt. lave en lille backend i noget serverkode, hvor du kan redigere indholdet - der naturligvis vises begge steder.

/mvh
</bole>
Avatar billede q^bone Nybegynder
07. september 2005 - 14:21 #5
"Ja men siden skal også kunne ses på en alm pc. 1024*768, jeg tænker på om det rent adm. kan lade sig gøre kun at vedligeholde et sted"

Så kan du bare lave siden i en tabel med width="100%" :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
07. september 2005 - 14:28 #6
Eller med en database - have 2 udseender - pda og pc-versioner..?