Avatar billede xbobby Nybegynder
02. november 2004 - 19:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gode tutorials til Dreamweaver mx (gerne på dansk)

Hej med jer

Hvor finder jeg nogle gode tutorials på nettet til Dreamweaver MX og det er ikke til 2004, som jo er den man bruger nu om dage :-)

Gerne på dansk, men engelsk er selvfølig ingen hindring :-)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
02. november 2004 - 19:57 #1
http://www.bojohansen.dk/dw/

der findes alt muligt forskelligt her.

Ellers er der meget hvis du åpner DW og trykker F1
Avatar billede xbobby Nybegynder
03. november 2004 - 16:51 #2
Hej bojohansen

F1 kender jeg godt, men jeg forstår ikke helt dit link hvor der er et hav af link til Ultradev sites og fireworks, men det er Dreamweaver MX, jeg har brug for.

Har du misforstået mig.

Mvh...

Bo
Avatar billede bojohansen Nybegynder
03. november 2004 - 20:00 #3
Du skal ikke tage dig af at der står Ultradev på http://www.bojohansen.dk/dw/
Det er bare en æld gammel side jeg lavede for længe længe siden, linkene på siden drejer sig om hele Dreamweaver spektraet.
Du kan jo bare kigge dem lidt igennem, og se om der er noget du kan bruge.
Avatar billede xbobby Nybegynder
08. november 2004 - 18:25 #4
Hej igen bojohansen
Jeg har nu kikket mange af disse link igennem, men jeg syntes ikke de opfylder de behov, som jeg har I mit spørgsmål, men omvendt så har du gjort et forsøg, så smid et svar, så vil jeg lukke spørgsmålet - okay :-)
Avatar billede xbobby Nybegynder
08. november 2004 - 18:49 #6
Hej Kalp tak for dit svar.
Jeg er ikke helt begejstret af flere grunde, for det første skal jeg betale 15$, for nogen som jeg ikke kan se hvad denne lession fungerer. Med andre ord køber jeg måske katten i sækken. Derudover har de en almindelig forms, som tilmelding, uden https, hvilket vil sige at enhver der har lyst her på nettet, kan snuppe mine fortrolige opsyninger, såsom password, mv videre, og det gør mig ikke lige frem tryk.

Men du har ret i at det handler om MX, og at det ser ud som om at de har ret mange fede ting der kunne være værd at kikke på. Men jeg vil ikke købe katten i sækken, og ej heller smide personlige oplysning i en form der ikke er underkastatet https.
Avatar billede xbobby Nybegynder
20. november 2004 - 16:44 #8
Tak for de mange nye link der var rigtig mange gode imellem :-)
Avatar billede kalp Novice
20. november 2004 - 18:29 #9
Ingen årsag: ) går jo ikke jeg får point for et utilfredsstillende svar;)