Avatar billede andr3as Nybegynder
02. november 2004 - 16:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med dvd-brænder og sp2

jeg har for et stykke tid siden installeret Sp2, og jeg har opdaget, at jeg ikke kan bruge min dvd-brænder..

Jeg kan godt brænde cd'er, men den fejler alt jeg prøver at gøre på en dvd. jeg kan dog godt læse fra en dvd med brænderen

nogen forslag på hvad jeg kan gøre, for at få brænderen til at virke?
Avatar billede andr3as Nybegynder
02. november 2004 - 16:53 #1
???????
Avatar billede andr3as Nybegynder
02. november 2004 - 19:24 #2
jeg har opdateret firmwaren til den og prøvet at afinstallerer sp2 - men stadig uden held
Avatar billede stoffer82 Nybegynder
02. november 2004 - 21:55 #3
Er det nero du bruger?
husker du at vælge dvd?
Avatar billede andr3as Nybegynder
02. november 2004 - 23:45 #4
jeg har brugt en masse brænderprogrammer - der ale fryser når den har loadet cachen... og jeg har husket at vælge dvd
Avatar billede andr3as Nybegynder
06. november 2004 - 20:17 #5
nåh, der er noget det tyder ingen har et svar - jeg har formateret og undladt at installere sp2, og min brænder virker - men når jeg installerer sp2 igen virker den ikke - lukker
Avatar billede gotsaed Praktikant
04. januar 2005 - 11:26 #6
Har du prøvet det omvendt, dvs sætte brænder software ind efter sp2?