Avatar billede arrow Nybegynder
01. november 2004 - 20:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Aktivering af dvale

Hejsa.

Kort beskrevet er mit problem at jeg ikke kan få min computer til at gå i dvale (ikke standby, hvis nogen skulle forveksle de to). Jeg går ind i Kontrolanel -> Strømstyring -> Dvale -> Aktiver Dvale -> Anvend/Ok.

Herefter får jeg fejlmeddelelsen der lyder: "styring af strømpolitik kunne ikke reservere dvalefilen. Processen kan ikke få adgang til filen da den bruges af en anden proces."

Nogen der kender til den proces der skal lukkes for at jeg kan aktivere dvalefilen, eller evt. en anden metode til at gå i dvale på?

For lige at remse de vigtige fakta op:
Styresystem er Win XP Pro med SP1 og administratorrettigheder. Problemet eksisterer også på min anden computer der bruger SP2.

Jeg vil gerne have et svar hvis nogen kender til det´, eller en løsning til at komme udenom det :)

Mvh. Arrow
Avatar billede arrow Nybegynder
03. november 2004 - 17:25 #1
Glem det fandt svaret.
Avatar billede rune90 Nybegynder
15. august 2006 - 20:05 #2
jeg har det samme problem men har ikke fundet ud af det endnu. Hvad gjorde du???