Avatar billede badper Nybegynder
01. november 2004 - 14:34 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Et program som ser hvor meget man D/U i MB

Er der nogen der kender et shareware eller freeware hvor man kan se hvor meget man downloader og uploader, da min far skal til at have stofa bredbånd hvor man betaler pr. Mega Byte.??

Tak
Avatar billede tbresson Nybegynder
01. november 2004 - 14:40 #1
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2004 - 14:43 #2
Avatar billede badper Nybegynder
01. november 2004 - 14:44 #3
Skal man ikke registrer det?
det mener jeg at man skal? det må da være et der er gratis og virker altid?
Avatar billede badper Nybegynder
01. november 2004 - 14:45 #4
30 dages trial til du meter er ikke godt nok men kigger lige på Tbressons foreslag og vender tilbage
Avatar billede Cars10 Praktikant
01. november 2004 - 14:46 #5
NetLimiter, der kan man også begrænse brugen af båndbredden på enkelte programmer.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2004 - 14:50 #6
badper >> Du skriver selv at det skal være shareware eller freeware. DUmeter er shareware.
Avatar billede badper Nybegynder
01. november 2004 - 14:50 #7
NetLimiter er det gratis og brugbart hele tiden?  Til Tbresson NSL er det gratis og brubart hele tiden?
Avatar billede tbresson Nybegynder
01. november 2004 - 14:55 #8
Det er gratis ja - ingen smarte popups eller noget.
Avatar billede badper Nybegynder
01. november 2004 - 15:01 #9
Tak for hjælpen acceptere Tbreesons svar
Avatar billede badper Nybegynder
01. november 2004 - 15:04 #10
Hvordan kan jeg aflæse den jeg har installeret NSL på min maskine og under incoming totals står den på 180 MB og jeg har jo lige instaaleret det, er det fordi den kan se tilbage på denne måned eller sdiste da vi har en ny månede nu?
Avatar billede tbresson Nybegynder
01. november 2004 - 15:09 #11
Det er som sagt noget tid siden, men jeg mindes der er en reset counter funktion.