Avatar billede bravida Nybegynder
01. november 2004 - 14:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Etablering af service værksted

Service for private kunder findes snart ikke mere, da alting skal være så stort i dag.
Denne service jeg tænker på er rep. indenfor PC + tilbehør.
Rep. af musikinstrumenter + anlæg.
Jeg vil gerne høre fra dem som er interesseret i at bygge sådan et service værksted op.
For at man kan være med til dette, skal man helst være uddannet svagstrøms tekniker, eller
indenfor el branchen og arbejdet med dette før.
Er velkommen til at spørge om mere info, som besvares på mail.
Avatar billede bravida Nybegynder
03. november 2004 - 11:48 #1
.
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
10. november 2004 - 18:38 #2
Jo, bravida .. du skal nok belave dig på et liv i armod eller have et job ved siden af.
Problemet er at det er svært at få til at hænge sammen, elektronik koster så lidt -og bliver så hurtigt forældet at reperation sjældent betaler sig. Kunden køber simpelthen noget nyt - ikke ved dig men i Elgiganten eller andet sted.

Du komer til at ligge inde med en masse adskilt skrammel som du har brugt tid til at lave fejlfinding på, men du kan ligesom ikke sende en regning på forbrugt tid for kunden sprang fra og købte nyt.

Bitter erfaring fra en der selv har prøvet...