Prøv evt. også en mulitoversættelse under Generelt/Tilpasning/Vedligeholdelse/Multi/Oversæt. Det er dog ikke sikkert at det giver nogen ændring. Det kan være selve udskriften der udløser fejlen og så kan en geninstallation være løsningen (især ved mindre installationer) eller evt. udlæsning af udskriften fra en fejlfri installation og import i den fejlramte.
Hej igen danmarlin, jeg misforstod dig lige (troede du mente udviklingsmenuen under generelt/tilpasning). Jeg har nu været inde i udviklingskonsolen og slette brugerrettelserne, men det hjalp desværre ikke.
Hej Brian Du misforstod mig ikke. Gå ind i udviklingsmenuen under Generelt/Tilpasning. Hen i REP-kolonnen under Ret. Du skal nu vide hvad kontospecifikationen hedder som Report. Vælg denne og brug her Ctrl+F9. Gem rapporten med F3. Hvis du ikke ved rapporten hedder må du lige skrive hvilken version du sidder i.
Hej danmarlin, jeg kunne ikke komme ind i REP - ret. Den skrev at jeg ikke havde den rette version af windows til at benytte dette værktøj. Men nu har jeg i stedet fundet C5 sp2, som jeg har installeret. Nu virker det hele :)Men tak for hjælpen alligevel.
Det er en meget almindelig fejl. Som du skriver hjælper det ofte at installerede hot fixes og service packs.
Det kan også skyldes at din printer ikke er sat korrekt op.
Anya
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.