Avatar billede badazz Novice
31. oktober 2004 - 21:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spærring mod sex / porno

Hejsa..

jeg har fået til opgave at lave så en computer ikke kan gå på internetadresser hvor adressen indeholder sådan noget som sex, porno, osv... kan man få et lille "skjult" program der kan klare sagen, det må gerne være så man selv kan indsætte de ord den skal reagere på.. og med mulighed for at indsætte en lokal side, der fortæller at adgangen er spærret..

Håber nogle har et forslag.

Mvh Brian
Avatar billede fastpoint Nybegynder
31. oktober 2004 - 21:11 #1
Avatar billede fastpoint Nybegynder
31. oktober 2004 - 21:13 #3
den sidste passer vist bedre til dit behov men begge er til det forhold du beskriver
Avatar billede leif Seniormester
31. oktober 2004 - 21:23 #4
Hvad hedder programmet du linker til i din anden kommentar ? Den vil hente en exe fil ?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
31. oktober 2004 - 21:26 #5
Parental Filter
Avatar billede haverslev Novice
31. oktober 2004 - 21:46 #6
Hvis du kender web adresserne, så kan du også bruge funktionen i Internet Explorer.
klik på funktioner, klik på internetindtillinger, klik på Faneblad sikkerhed, klik på klassificerede websider og tilføj adressene. "Skyderen" skal stå på HØJ. anvend/ok
Avatar billede milter Ekspert
31. oktober 2004 - 23:34 #7
Kig også på "Funktioner > Internetindstillinger > Indhold > Klassifikationfilter > Aktiver"
Avatar billede farpc Nybegynder
13. januar 2005 - 00:12 #8