Avatar billede rucer Nybegynder
10. marts 2001 - 16:28 Der er 8 kommentarer

strata

jeg kan ikke installere programmet, eller jeg kan ikke finde registreings numret.
kan i hjelpe.............................
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
10. marts 2001 - 16:28 #1
jeg kan da godt hjælpe med begge ting :)
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
10. marts 2001 - 16:29 #2
men det bliver nød til at være over icq eller email, da jeg bliver hold i meget kort snor, af både admin, og andre :)
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
10. marts 2001 - 16:31 #3
har du icq?
Avatar billede syserror Nybegynder
10. marts 2001 - 16:34 #4
Ang. registreringsnummeret kan du registrere programmet på producentens side. Herefter får du tilsendt nummeret.
Avatar billede magnus_tagmus Nybegynder
10. marts 2001 - 16:34 #5
syserror du ville kigge på min side sagde du, hvad blev der af det? :)
Avatar billede syserror Nybegynder
10. marts 2001 - 16:36 #6
magnus > Har kigget og sidder til stadighed og undrer mig over at den er langsom, men prøv at lægge den op hos en anden host og se om det hjælper.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
10. marts 2001 - 16:39 #7
Hvis du sletter programmet, og installerer programmet igen fra CD\'en. Så vil registreringsnummeret automatisk følge med.

/per
Avatar billede lassebm Nybegynder
20. maj 2001 - 16:09 #8
du skal bare følge instrukserne når du installere det mener jeg. Har det selv og det er da gratis så vidt jeg husker..
Jeg skrev bare på den tilmeldings blanket eller hvad det var og så blev alle de informatíoner jeg skulle bruge sendt til mig på mail!!!!