Avatar billede novalogic Nybegynder
30. oktober 2004 - 21:59 Der er 8 kommentarer

Kig her hvis du er en stor PHP mand, og vil tjene penge.

Jeg har læst at man ikke må give penge og point.

Men hvad skal du have for:

Et brugersystem, hvor man kan oprette sig en bruger, og så har man sin egen profil, hvor man kan skrive ting og sager. Så skal man kunne skrive kommentare til nyheden. Så skal det også være sådan at alle kan kunne skrive i gæstebogen, men hvis en eller anden skriver et navn (ved navn, der hvor man kan skrive navn, hvis man skriver et navn som er oprettet, vil det ikke virke.) Og brugerne får en kursirv skrift.

Jeg skal være admin, og skal kunne RETTE i alt. - og personer som har glemt deres koder, kan få den tilsendt den via en robot.

Hvor meget vil i kræve?
Håber der kommer henvendelser.
Avatar billede bromer Nybegynder
30. oktober 2004 - 22:12 #1
Hvad er din email, så kan jeg sende et tilbud
Avatar billede novalogic Nybegynder
30. oktober 2004 - 22:19 #2
psychokatten@psychokatten.dk
Avatar billede novalogic Nybegynder
30. oktober 2004 - 22:21 #3
Bemærk lige;

Nyhedsystem, hvor man kan skrive nyheder (LÆS: Kun admins skal kunne) og ellers bare kommentar.

Gæstebog, hvor admins kan slette indlæg og skrive i den med en spc. skrift. og ellers bare de andre kan skrive med normal skrift.

Der skal også være så man kan se hvor mange timer folk har været online osv.  og man kan lave sin egen profil og rette i den.

OBS: Jeg skal kunne gøre sådan folk kan blive admins og jeg skal have fuld Kontrold over det.
Avatar billede zenze Nybegynder
31. oktober 2004 - 00:14 #4
Er det noget PHPBB du er ude efter, så se her:
http://www.phpbb.com/
Download her:
http://www.phpbb.com/downloads.php
Avatar billede zenze Nybegynder
31. oktober 2004 - 00:15 #5
Koster hverken point eller penge:0)
Avatar billede novalogic Nybegynder
31. oktober 2004 - 01:02 #6
Det har jeg, www.forum.psychokatten.dk :)
Avatar billede bojo Nybegynder
31. oktober 2004 - 08:08 #7
Avatar billede sukos Juniormester
31. oktober 2004 - 13:47 #8
Starten på det, er vel noget i dennne stil?

http://showsource.users.whitehat.dk/users/