Avatar billede jenild Nybegynder
30. oktober 2004 - 17:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet Overvågnings program?

Hej jeg sidder på et netværk, som vi er 4 der deler om. Så vil jeg gerne hører om der et program, så jeg kan se hvilke computer der bruger internettet og hvor meget af det...

findes der sådan et program?
Avatar billede bernie Nybegynder
30. oktober 2004 - 17:42 #1
Avatar billede jenild Nybegynder
30. oktober 2004 - 18:01 #3
jeg prøver lige det andet program du linkede...men måske skulle jeg være mere præcis, det skal helst være så simplet et program, så jeg bare sgu kunne gå ind under evt. computerens navn eller ip og se hvor mange kbs eller procenter den bruger af den gældende forbindelse
Avatar billede bernie Nybegynder
31. oktober 2004 - 17:47 #4
var de programmer jeg lige kunne finde :)