Avatar billede korfits Nybegynder
29. oktober 2004 - 15:45 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af Hiphop design

hey eksperter.

Har brug for en vurdering af designet her http://www.rnw.dk/test.html
Det skal bruges til en hiphop portal.
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2004 - 15:50 #1
det ser rigtig godt ud.. ligner noget underground noget som det skal :) logo er også fedt... men der kan ikke være ret meget teskt .. eller har du tænkt dig at lave en text box med scroller ?
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2004 - 15:51 #2
du kan måske lave en mouse over effekt på dine menu
Avatar billede korfits Nybegynder
29. oktober 2004 - 16:09 #3
Havde tænkt at det meste skulle komme ie en pop up, men det kunne godt værer at det alligevel ville være meget godt med en text boks og en scroler. Hvordan fanden er det nu man laver det ?
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2004 - 16:23 #4
prøve noget som : http://dynamicdrive.com/dynamicindex2/manualscroll.htm eller prøve google
Avatar billede _stephan_ Nybegynder
01. november 2004 - 12:40 #5
det ser godt ud!
men hvis man skal pille i detaljerne, så ville jeg rette den gule farve en smule (skulle vel gerne antyde noget lidt trashed/slidt/gammelt... og ikke... tis!:) og det andet er at jeg ville antyde noget der mider om øjne på hende pigen - det ville give hende lidt mere personlighed og "skabe en øjnkontakt" med surferen.
glæder mig til at se hvordan der kommer til at se ud, når du er færdig.
Avatar billede medievil Nybegynder
04. november 2004 - 09:37 #6
Hip hop er 3 grund genre, og disse tre er B-boy, malere og så rap ! Så måske skulle du prøve at komme ind på noget af det ! Designet ser os lidt trist ud med de farver.