Avatar billede jvi Nybegynder
29. oktober 2004 - 10:23 Der er 3 kommentarer

Autofuldførelse

Når man skriver en e-post adresse i en mail, vil Outlook lave en autofuldførelse, dvs. hvis man har skrevet en lignende adresse før, vil adressen dukke op på en liste under adressefeltet.
Er det muligt at komme ind og rette i den liste?
Og hvis det er tilfældet, hvordan?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. oktober 2004 - 10:33 #1
Hvis det er fordi du gerne vil fjerne nogle navn/adresser fra denne liste, kan du med piltasterne flytte markeringen ned på navnet/adressen og derefter trykke på delete.
Avatar billede jvi Nybegynder
29. oktober 2004 - 11:17 #2
Jeg tænkte nu nærmest på om det var muligt at tilføje eller rette i eksisterende adresser, uden at skulle sende e-post til dem.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
29. oktober 2004 - 13:35 #3
Ved ikke lige om jeg forstår dit spørgsmål korrekt, men rettelser i disse adresser foregår normalt i selveste adressekartoteket.