Avatar billede snakes Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:28 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

xp home aktivering

Min kundes computer havde virus for nogle timer siden. Jeg har installeret Xp home edition fra bunden og alle virusser er fjernet med div. programmer.

Mit problem er nu !!

Nå windows starter, kommer den konstant frem og siger at jeg skal aktivere min Xp home edition. Jo tak, og jeg vælger at gøre dette men !!!  så kommer den saftsusende og siger at jeg skal indtaste min produktnøgle som "selvfølgelig er foraktiveret på cd´en".  Hvad gør jeg nu kære eksperter ??? kunden skal ha´ sin pc om 33 minutter, så et hurtigt svar bedes tak ;--)

På forhånd tak
jakes
Avatar billede anddk Praktikant
28. oktober 2004 - 19:29 #1
Du aktivere bare via Telefon. Brug guiden, og vælg via telefon.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2004 - 19:31 #2
brug dette lille program som kan vise din XP key:
http://frip.dk/gartzen/WindowsXP%20Product%20Key%20Viewer.exe
Avatar billede snakes Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:33 #3
Det har jeg prøvet 4 gange nu, men hver gang siger den at id nummeret er forkert. Så skal man trykke 1 og vente på en servicemedarbejde. Og nu snakker vi Microsoft ;-) Telefonen spiller god musik i 2 minutter og så bliver der lagt på. hvilket firma WOW ;-)

jakes
Avatar billede snakes Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:33 #4
-  gartzen -  siden kan ikke vises  ;-(
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2004 - 19:34 #5
troede ikke det program var SÅ advanceret!
;o)
Avatar billede plx Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:35 #6
Prøv om der ikke ligger en fil ved navn winnt.sif i i386 mappen på cden med productkey
Avatar billede snakes Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:37 #7
jo den er der
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2004 - 19:37 #8
hvad er din email? så sender jeg det bare.. fylder 2 kB..
Avatar billede snakes Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:38 #9
jkgdata@tele2adsl.dk
Avatar billede snakes Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:39 #10
- plx - hvad skal jeg gøre med den fil ???

jakes
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2004 - 19:40 #11
jeg har sendt den nu..
Avatar billede snakes Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:43 #12
hmm. jeg har stadig ikke fået den. Er du på messenger ???

jakes
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2004 - 19:44 #13
ja..
gartzen snabela gmail punktum com
Avatar billede snakes Nybegynder
28. oktober 2004 - 19:45 #14
hvis du er så er jeg på jakes@tdcadsl.dk
Avatar billede anddk Praktikant
28. oktober 2004 - 19:50 #15
Hvad er det lige i vil med den fil ??
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2004 - 20:01 #16
anddk -> Det er et lille program hvis eneste funktion er at vise den aktuelle produktnøgle på den pågældende maskine..

Jeg lægger dette som et svar, da spørger fandt ud af det da vi chattede over MSN..
Avatar billede bernie Nybegynder
28. oktober 2004 - 20:01 #17
gartzen> kan du ikke hjælpe mig med det berniex@hotmail.com
Avatar billede anddk Praktikant
28. oktober 2004 - 20:21 #18
gartzen -> OK, forstod bare ikke lige hvad det var i ville med den fil. Bare lige så jeg helt med, så hentede i produktnøglen med det program du sendte til ham og aktiverede via telefon til Microsoft eller hvordan ??
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2004 - 20:24 #19
anddk -> ...og aktiverede via internettet. Det skulle han bruge produktnøglen til..