Avatar billede jkwjdk Nybegynder
27. oktober 2004 - 21:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål vedr. CD'er

Hej ....

Jeg er ved og bestille nogen tomme CD'er hjem, og har kig på nogen Verbatim og jeg kan se de har 2 ens slags skiver.Men ved den ene står der "SuperAZO Lag" ???? Hvad er det ??? og er det nogen alle brændere understøtter, prisen er ens på de 2 slags skiver
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2004 - 22:15 #1
Super AZO er en type beskyttende lag, så dine CD'er I TEORIEN skulle holde længere..
Kender ikke de tekniske specifikationer...
Det understyttes af ganske almindelige brændere.. Din brænder kan ikke se om det er det ene eller det andet..
Køb med. Det skader ikke i hvert fald ;o)
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
27. oktober 2004 - 22:17 #2
Cool sender du et svar.....og mange tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2004 - 22:19 #3
men om du forlænger dine CD'ers leve tid med nogle år, er nok ligegyldigt, da du højst sandsynligt ikke ville kunne købe et CD drev til den tid ;o)
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2004 - 22:19 #4
svar... ;)
Avatar billede jkwjdk Nybegynder
27. oktober 2004 - 22:24 #5
mange tak for hjælpen........nu har jeg bestilt mine skiver
Avatar billede exxon Nybegynder
27. oktober 2004 - 22:27 #6
det har vist, så vidt jeg ved, noget med farven på cd'en at gøre, og dermed også kvaliteten.. fandt det her link, der beskriver hva AZO er for en størrelse, men det er rimelig teknisk snak for en hjerne som min..

http://encyclopedia.thefreedictionary.com/CD-R