Avatar billede 171257 Nybegynder
26. oktober 2004 - 17:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike: Skærmen fryser

Jeg har netop købt CS:Source, men kan nu hverken spille dét eller det "gamle" Counter-strike 1.6 ordentligt da skærmen fryser fast efter 3-5 min. spil. Da jeg købte CS:Source poppede et vindue op med beskeden om, at min videodriver var forældet og at dette muligvis ville være et problem. Jeg har et GeForce FX5200 grafikkort og har forsøgt at opdatere med diverse nye drivere fra nVidias egen hjemmeside samt fra Tweak.dk, uden held! Når jeg går ind i enhedshåndtering under "enheder til lyd, video og spil" er der en lille gul cirkel med udråbstegn i under enheden "nVidia WDM Video Capture (universal)" så denne enhed kan ikke starte. Til sidst har jeg forsøgt mig på Windows Update hvor en opdatering fra nVidia Corporation er tilgængelig, men installationen mislykkes hver gang.
Avatar billede screem_brille Novice
26. oktober 2004 - 17:51 #1
Start op i fejlsikker tilstand (tryk F8 under opstart), fjern derefter driverne til grafikkortet, og genstart, derefter burde du kunne få lov til at installere den nye driver til dit grafikkort.
Avatar billede 171257 Nybegynder
26. oktober 2004 - 18:35 #2
Tusind tak for hjælpen, så ka jeg game løs igen :oD
Avatar billede screem_brille Novice
26. oktober 2004 - 23:17 #3
Det var da så lidt, og god spille lyst ;)