Avatar billede sarcar Praktikant
26. oktober 2004 - 16:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forhindre at DW includerer andre filer når man oploader

Jeg kom til at sætte flueben ved "vis ikke denne besked igen" men kom desværre til at trykke "inkludér afhængige filer" ved en opladning. Ville have valgt "inkludér IKKE afhængige filer". Hvordan ændrer man dette?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
26. oktober 2004 - 16:37 #1
Ctrl+U --> Site --> Dependent files --> sæt hak i begge "Promt...."

Mener at det er det
Avatar billede bojohansen Nybegynder
26. oktober 2004 - 16:38 #2
Og så har du rundt 20 åbne spørgsmål, skal du ikke have lukket dem??
Avatar billede sarcar Praktikant
26. oktober 2004 - 17:15 #3
Jeg siger mange tak for hjælpen. Det var lige den oplysning jeg ledte efter. Hvis du lægger et svar kan jeg lukke dette spøgsmål.

Jeg vil straks begynde at lukke nogle af de mange spørgsmål. Beklager at de ikke er blvet det før.

Med venlig hilsen Sarcar
Avatar billede bojohansen Nybegynder
26. oktober 2004 - 18:28 #4
Ok ;)