Avatar billede milad Nybegynder
26. oktober 2004 - 00:49 Der er 3 kommentarer

Har brug for design samt noget kodning i menneskehedensnavn, kig!

jeg er igang med at danne et "politikforum" og jeg har lokaliseret det på www.etma.dk/milad/phpbb2 indtil videre... jeg har brugt phpbb som forum og det er jo et ekseptionelt godt program.
jeg har købt domainet www.pforum.dk (politiske forum) og har tænkt mig at smide det på der... jeg har kun 445 point på denne profil så jeg kan ikke byde mere...(i skal nok få resten senere man kan vist kun gi 200 ad gangen :S) jeg ber om hjælp til et projekt hvor det ikke gavner mig, men simpelt gavner folket derude og måske kan folk få en større forståelse for vores politiske status i øjeblikket.
Jeg har brug for et design hvor man kan smide diverse slags info ind... designet kan være lige så simpelt som dette på eksperten.dk og kodningen skal blot bestå af et let admin system så jeg kan tilføje nyheder ... tak

email.msn crudent@gmail.com
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2004 - 07:44 #1
Selvom du meget gerne vil må du ikke dele spørgsmålet op og derved give mere end de tilladte 200 point, desværre, men sådan er reglerne.
Avatar billede alleykat Nybegynder
06. november 2004 - 17:48 #2
Du kunne vælge et phpBB Plus - det er moddet så det kan håndtere nyheder, og har mange features. Se http://phpbb2.de eller http://phpbb2.dk for hjælp og info om systemet. Og ellers findes der et utal af CMS'er (Content Management System) som ret nemt kan installeres, tilrettes og bruges.
Avatar billede alleykat Nybegynder
03. december 2004 - 15:24 #3
Har du fundet en løsning? Ellers må du være lidt mere specifik... ;)