Avatar billede peet_dk Novice
09. marts 2001 - 14:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

\"48,- bøger\" til 3DSmax

findes der virklig ikke nogle begynder bøger på dansk?
Avatar billede bbs Nybegynder
09. marts 2001 - 14:18 #1
www.idg.dk
Det er vidst dem der laver bøgerne !
Avatar billede thegaydog Nybegynder
09. marts 2001 - 14:18 #2
Hvis du går ned på poshuset og kigger efter efter nogle efter hvor der står \"Computer Hjælp\" eller sådan så kan du måske få hjælp
Avatar billede alsace Nybegynder
09. marts 2001 - 14:44 #3
Jeg tror nu ikke der findes nogle 48,- kroners bog til 3DSmax. Faktisk tror jeg ikke der overhoved findes nogle danske 3DSmax bøger, det eneste 3d program jeg har set danske bøger til er AutoCAD.
Avatar billede cautoo Nybegynder
09. marts 2001 - 20:11 #4
du kan finde tutorials på nettet.
En side jeg synes er god er http://www.3dmaxer.dk den har lært mig alt hvad jeg kan
Avatar billede peet_dk Novice
09. marts 2001 - 21:22 #5
desværre kan man ikke finde nogle bøger, jeg kendte godt http://www.3dmaxer.dk men skal bruge det på en computer uden internet på, og kan bedst li\' at have sådan noget i en bog/hæfte. Det ville da være en ide\' til en der har styr på 3D-S-MAX.. hvad venter i på.. heh just joking..

Avatar billede alsace Nybegynder
12. marts 2001 - 12:09 #6
Der findes jo også en del 3DS bøger på engelsk hvis du skal sidde ved en pc uden inet forbindelse. Skulle det være tilfældet at det er fordi du ikke synes så meget som prisen på de udenlandske bøger, kan du jo altid låne dem på biblioteket. På http://www.bibliotek.dk kan du f.eks. bestille bøger hjem til dit lokale bibliotek og der har de et rimelig udvalg af 3d studio bøger.

Alternativet kunne være at downloade/printe tutorials fra en maskine der har inet forbindelse.