Avatar billede jlje Nybegynder
24. oktober 2004 - 16:03 Der er 8 kommentarer

konvertering af databaseformater

hej
jeg har et problem
jeg har en database der øjensynligt er lavet i DBX, men min access kan ikke importere tabellerne;
jeg mener at vide at jeg engang har set en henvisning til en side med konverteringsprogrammer er´der mon nogen der kan hjælpe
Avatar billede mugs Novice
24. oktober 2004 - 16:05 #1
Kan du evt. få din DBX over i Excel?
Avatar billede mugs Novice
24. oktober 2004 - 16:08 #2
Jeg tror ikke det giver noget, men et forsøg værd at se på denne side:

http://support.microsoft.com/kb/180105
Avatar billede markou Nybegynder
24. oktober 2004 - 21:28 #3
jeg "lytter" lige med, da jeg også har en dbx database, som jeg kunne tænke mig importeret til access...
Avatar billede mugs Novice
24. oktober 2004 - 21:29 #4
markou > Kan du få din DBX ind i Excel?
Avatar billede markou Nybegynder
24. oktober 2004 - 21:43 #5
nej desværre...
Avatar billede markou Nybegynder
24. oktober 2004 - 21:44 #6
jeg har set nogle programmer på nettet som kan konvertere outlook express dbx filer til access, men det virker ikke på min dbx (som ikke er en outlook express).
Avatar billede jlje Nybegynder
25. oktober 2004 - 17:30 #7
mugs>
jeg kan godt trække den ind i Excel. men det giver noget volapyk; der ligger en masse kontrolkarakterer som ikke giver nogen mening og det er ikke en outlook express fil
Avatar billede mugs Novice
25. oktober 2004 - 17:31 #8
Så er jeg blank - Beklager.