Avatar billede johncore Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Huske password

Hej Eksperter
Håber i kan hjælpe mig, hvordan får jeg PC'en til at huske mit password til min E-mail. Jeg bruger Internet Explorer og Outlook ekspress.
Avatar billede sexy77 Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:30 #1
I Outlook ekspress under funktioner og internetkonti der kan du under egenskaber på servere se dit brugernavn og adgangskode. Herunder er der en lille firkant ved husk adgangskode der skal du vidst "bare" sætte et flueben:)Det samme skulle være muligt hvis du højreklikker på internet explorer og vælger egenskaber og går under forbindelser:)
Avatar billede johncore Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:37 #2
Jeg har gjort som beskrevet men alligevel spørger den om mit password, og jeg har prøvet at genstarte
Avatar billede sexy77 Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:44 #3
Gør den det i mailprogrammet eller internet explorer??
Avatar billede bredker Nybegynder
23. oktober 2004 - 16:07 #4
i outlook ekspress
funtioner >>konto>>egenskaber>>servere
her kan afkrydse husk adgangskode
Avatar billede sexy77 Nybegynder
23. oktober 2004 - 16:13 #5
Og hvem er din udbyder?
Avatar billede bredker Nybegynder
23. oktober 2004 - 16:14 #6
sexy77>>det har intet med at gøre med dette spm
Avatar billede sexy77 Nybegynder
23. oktober 2004 - 16:17 #7
Det har det.. For jeg har været ude for at Telia giver problemer med at huske brugernavn og adgangskode i outlook ekspress..
Avatar billede bredker Nybegynder
23. oktober 2004 - 16:21 #8
udbyder har ingen indflydelse  på opsætningen på din egen maskine , så det har været et andet problem du har haft der
de to ting har intet med hinanden at gøre
Avatar billede sexy77 Nybegynder
23. oktober 2004 - 16:21 #9
ja ja så hvis du siger det.. Gider ikke diskutere det,..
Avatar billede vejmand Juniormester
23. oktober 2004 - 22:59 #10
I Interner Explorer:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Autoudførelse -> Flueben i "Brugernavne og adgangskoder i formularer"