Avatar billede keyzore Nybegynder
23. oktober 2004 - 04:41 Der er 5 kommentarer

Hjælp til 3D Chat

Jeg vil gerne Have min egen 3D Chat men kan ikke lave den aldne er der en der kan Hjælpe mig???

MVH

Keyzore
Avatar billede -zonic- Nybegynder
23. oktober 2004 - 09:16 #1
haha... meget omfattende projekt... du skal først have et design og så have det kodet... Det kommer sgu nok til at koste mere end bare points ;-)
Avatar billede osborne Nybegynder
19. december 2005 - 01:16 #2
Prøv at søge efter 3D Chat i søgefeltet øverst på denne side, ..  der er ret mange der har spurgt om dette i tidens løb
Avatar billede virkerikke Nybegynder
16. januar 2008 - 09:29 #3
hehe jeg sidder selv lige og er i gang med at lave en på http://danishcg.net
:P
Avatar billede virkerikke Nybegynder
16. januar 2008 - 09:30 #4
hov havde ikke lige set datoen for sidst besvaret
Avatar billede osborne Nybegynder
18. januar 2008 - 00:26 #5
Oj .. er der allerede gået år :-)