Avatar billede galthen Nybegynder
23. oktober 2004 - 01:49 Der er 2 kommentarer

Paypal spørgsmål

Hej

Jeg ved godt dette overhovedet ikke er stedet jeg brude poste sådan et spørgsmål men jeg er desperat..

Jeg har en paypal konto hvor jeg efterhånder har prøvet at hæve på 5 gange uden af det er lykkes. Min bank siger at de får alle de rigtige oplysninger med virker gør det ikke. Men jeg har ikke snakket med andre der har haft disse problemer.
Her Håbede jeg så at der var en eller anden som ved hvordan man gør.

Det jeg har prøvet er :
Kort type = Visa
Navn = præsic navn på bankkonto
Giro/non giro = non giro
Bank Code = 4 cifret registreringsnummer
Account Number = 10 cifret kontonummer

Alt hjælp er MEGET MEGET velkommen :o)
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
04. november 2004 - 09:33 #1
Ja det ser meget rigtig un men jeg kan ikke lige sige dig hvorfor.
har trykket alle tal ind koregt? ellers kan jeg ikke se hvad der skulle være galt.
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
06. januar 2011 - 23:02 #2
håber det er svar på dit spørgsmål