Avatar billede novalogic Nybegynder
23. oktober 2004 - 00:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

php msg box

Hejsa,

Jeg søger en som vil lave en msg box til mig. Den skal kunne være ved www.psychokatten.dk/psychokatten_v1/ der hvor der står 123. Der skal kun være en lille box hvor 1 person kan skrive af gangen - neden under navn og besked.

Men så skal der være et lille link neden under så man kan se den i stor hvad alle har skrevet (og man kan naturligvis stadig skrive var 123 boxen). er det noget du kan klare og vil lave. så vil jeg blive lykkelig.
Avatar billede novalogic Nybegynder
23. oktober 2004 - 13:21 #1
Slet ingen der vil, hvad så mod betalning?
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2004 - 14:08 #2
Det du vil have er en tekstbox hcor man kan skrive noget tekst og klikke på en knap, så det bliver sendt. Så kan man gå ind på en anden side og se hvad alle har skrevet gennem tiden?
Avatar billede novalogic Nybegynder
23. oktober 2004 - 14:37 #3
ja, og hvor man forsat kan skrive i 123 stedet.
Avatar billede novalogic Nybegynder
30. oktober 2004 - 20:36 #4