Avatar billede butter47 Nybegynder
22. oktober 2004 - 19:56 Der er 7 kommentarer

kan ikke sende

Hej igen
Jeg har det problem,at jeg når jeg for eksempel, er inde at se på en website,og vil benytte den email adresse på firmaets side  til at sende ,får jeg beskeden "funktionene kan ikke udføres da standardklienten til post ike er installeret korrekt"
???? jeg må så skrive hele mail adresen ned og gå ind på min egen side,for at sende derfra . .det er møg irriterende..
jeg hark unnet gøre det før -- men nu er det som om noget mangler ?
hvem kan hjælpe ?
Venligst
butter47
Avatar billede halifax Nybegynder
22. oktober 2004 - 20:08 #1
Har du under Funktioner -> Internetindstilinger -> Programmer korrekt angivet din mailclient (mailprogram) som standard.
Avatar billede klojs Nybegynder
24. oktober 2004 - 19:06 #2
Du skal geninstallere din IE. Det hjælper hver gang når jeg har problemet....

Den ligger sikkert her

C:\Programmer\Internet Explorer\ie6setup.exe

Dobbeltklik på den og installer igen
Avatar billede klojs Nybegynder
24. oktober 2004 - 19:07 #3
Havde samme problem her
http://www.eksperten.dk/spm/517713
Avatar billede butter47 Nybegynder
24. oktober 2004 - 23:34 #4
Hej
tak skal du have Klojs !
aha nå sådan ..
ehhh . men ligger der noget tilbage af det gamle program .. jeg mener således der ikke går "kludder2 i det når jeg genindstallere..
tusind tak !
venligst
Butter
Avatar billede butter47 Nybegynder
24. oktober 2004 - 23:35 #5
Tusind tak - det prøver jeg
venligst
Butter
Avatar billede halifax Nybegynder
25. oktober 2004 - 02:16 #6
MS artikel på dansk'
Sådan geninstalleres eller repareres Internet Explorer og Outlook Express i Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/318378
Avatar billede klojs Nybegynder
25. oktober 2004 - 15:49 #7
butter......aner ikke om der kan gå kludder2 i den *GG* men jeg oplever et par gange om året at det sker for mig. Jeg tror egentlig bare den installere oveni de gamle filer, så der kommer nye friske filer. Det er vel lige som når man lægger en fil over i en mappe hvor der ligger en magen til. Så vælger man nogle gane at erstatte den gamle. Tror også det er det der sker her.

Utroligt så lidt der egentlig skal til for at komme af med sådan et forbandet irriterende problem :-)