Avatar billede borderlove Nybegynder
21. oktober 2004 - 20:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Levetid på memorystick/microdrive, CF og CD'er?

Er der nogen, der kan fortælle mig, om der er nogen gennemsnits-levetid på CD'er, memorysticks, microdrives og CF.?
Eller er der nogen tommelfinger-regel for, hvornår de skal udskiftes.?

Venlig hilsen
Borderlove
Avatar billede japping Nybegynder
23. oktober 2004 - 18:56 #1
Man ved det faktisk ikke, da teknologien ikke har eksisteret så længe. Dvs. man ikke har eksempler på, at de nævnte medier er blevet for gamle.

så der er ingen der kan svare dig .....
Avatar billede mattbaker Nybegynder
29. oktober 2004 - 16:58 #2
Hej borderlove.
De fleste producenter giver livstidsgarenti på deres kort...
Jeg har heller aldrig hørt om at nogen skifter dem ud pga. alder. De fleste skifter fordi de vil have et der er større.
Kortene HAR eksisteret i mange år, men uden nogen eksempler på at de er blevet for gamle. Så du kan føle dig rimeligt sikker på at du ikke behøver at skifte pga deres alder... :)
-MattB