Avatar billede leif Seniormester
08. marts 2001 - 21:55 Der er 14 kommentarer og
6 løsninger

Hvad synes I ???

www.johannsen.f2s.com/agger

Synes selv den er tung, men kan ikke få den til at være lettere.

/Leif
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. marts 2001 - 21:58 #1
Siden er ikke tung at hente, men designet kunne nok fikset lidt..

farverne passer okey sammen..

Avatar billede neo!!! Nybegynder
08. marts 2001 - 22:01 #2
jeg synes den er fed nok
Avatar billede leif Seniormester
08. marts 2001 - 22:01 #3
bacardil >> Synes du ikke??? Hvad kunne man gøre i selv layoutet???
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. marts 2001 - 22:02 #4
Farverne er helt i orden, men designet virker ikke top professionelt.

/per
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. marts 2001 - 22:05 #5
leif> Igen så er designet ikke top professionelt, men det er altid en god ting, når man vil sælge noget..

Det samme gælder din webadresse..

Du skal jo have et A4 visitkort for, at kunne have hele adressen..
Avatar billede leif Seniormester
08. marts 2001 - 22:07 #6
bacardil >> Det er ikke normale adresse til siden, men kun hvor jeg kigger på hvordan den ser ud og kører. Men har du et forslag til hvad man kunne gøre ved layoutet???
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. marts 2001 - 22:12 #7
Tja..
Du kunne tage udgangspunkt i nogle allerede udviklet site..

Her kan jeg nævne site som:

* www.sanque.dk
* www.web-sale.dk
* www.webdoxa.com

Alt efter dine evner, men bare noget der virker prof. og som får brugerne til, at tænke.. \"De har sq styr på de ting\"  ;o)
Avatar billede safl Nybegynder
08. marts 2001 - 22:27 #8

fjern baggrunden eller ændre din tekst til andre farver.

den blå farver er for kraftig.

fjern/ændre den lille \"slip\" i bunden med copyright og mail.

Avatar billede stampeair Nybegynder
08. marts 2001 - 22:54 #9
jeg kan kun gi safl at den blå er for skarp
Avatar billede padde Nybegynder
09. marts 2001 - 14:24 #10
Hedder det
Agger Badehotel
eller
Aggerbadehotel?
- Du må være konsekvent - de springer i øjnene...

Den blå farver er for skarp, og passer ikke sammen med den grønne linkfarve, som du nok også bør ændre.

Som Bacardil også skriver, find inspiration :)
Avatar billede convinius Nybegynder
10. marts 2001 - 21:04 #11
Hej med dig

Jeg kan se at siden er gennemarbejdet. Men menuen til venstre er lidt kedelig. Kunne du ikke bruge en anden skrifttype (verdana).

Tjaa pris listen er alt lt for uproff. men hvis du ikke kan lave den bede er det helt okay.

Den blå farve...er lid for lys. Kan du ikke bruge en mørkere farve.

Lige en ting til....brug css - skriftypen er meget dårlig.!?

nå men ret det her først..så kan du vurdere den igen.
Avatar billede jakoba Nybegynder
10. marts 2001 - 22:46 #12
Pas på med at beregne dig til hvordan din tekst vil skrive sig over baggrunden. Det giver højest besynderlige resultater for brugere med en anden størrelse font end du selv bruger.

På info-siden får jeg en grim blå kolonne tilhøjre der ikke er på nogen af de andre sider. (IE4)
De store baggrundsbilleder gør mere skade end gavn. Hvad med istedet at lave et lille stykke himmelbillede som side baggrund og så lave den farvede ramme som bgcolor=\"mindre blå tak\" i tabelceller. Husk at sætte  cellspacing=0  i dit <table tag.
Det ville samtidig give dig langt bedre styr over hvilken tekst der skrives på hvilken baggrundsfarve.

Billede og overskrift rykker rundt fra side til side. Prøv at definere positionerne HELT ens. Det giver mer ro og fred til at kikke på siden.

mvh JakobA
Avatar billede leif Seniormester
11. marts 2001 - 18:13 #13
jakoba >>> Den blå kolonne til højre du får kan jeg ikke se nogen steder. Din sætning \"Hvad med istedet at lave et lille stykke himmelbillede som side baggrund og så lave den farvede ramme som bgcolor=\"mindre blå tak\" i tabelceller. Husk at sætte  cellspacing=0  i dit <table tag.
Det ville samtidig give dig langt bedre styr over hvilken tekst der skrives på hvilken baggrundsfarve.\" tror jeg ikke helt jeg fattede, men hvis du kan prøve at sende et eksempel, kan det være. Jeg ved godt at teksten rykker lidt, jeg også ved at rette det.
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. marts 2001 - 19:59 #14
Jeg har lagt et udkast tild om hvordan jeg mener.
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/temp/agger/index.html

mvh JakobA
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2001 - 09:34 #15
jakoba >>> Undskyld jeg først svarer nu, men havde ikke set du havde kommenteret. Jeg synes bare at på den måde der, bliver siden meget firkantet og det var det jeg ikke ville have. Kan man så ikke gøre det på en anden måde, så den ikke bliver så firkantet???
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. marts 2001 - 16:36 #16
Joe, du kan såmænd godt lægge de der \"runde hjørner\" på den blå baggrund, men det er noget af et arbejde.
(det gøres ved at dele cellen op i nogen flere felter og så lave nogen små giffer der bare er hjørner og lægge dem i de rigtige felter.

mvh JakobA
Avatar billede leif Seniormester
17. marts 2001 - 12:10 #17
jakoba >>> Kan du lave det til mig???
Avatar billede kragekjaer Praktikant
24. marts 2001 - 18:37 #18
Det er skod farver du benytter, og siden er temmelig \"AOF-kursus-hjemmelavet-agtig\"
Avatar billede convinius Nybegynder
24. marts 2001 - 18:48 #19
Et godt råd, er at lave hele siden om....find på et andet design. *S*
Avatar billede leif Seniormester
08. april 2001 - 11:09 #20
Takker mange gange.