Avatar billede elmoe Juniormester
21. oktober 2004 - 20:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Canon IXUS 500 med Explorer!

Er det muligt at hente billeder fra et Canon IXUS 500 i explorer (altså fra sådan et drev), eller på en anden smart og hurtig måde (evt. med et lille program). Hader nemlig programmet ZoomBrowser som følger med Canon softwaren, og det er den eneste måde jeg kan få billederne ud. Er der slet ikke andre muligheder for at hente billeder ud fra kameraet?
Avatar billede chili17 Nybegynder
21. oktober 2004 - 20:31 #1
Jeg ville købe en kortlæser - den hopper på som selvstændigt drev, og billederne kan overføres som alle andre filer med stifinderen eller andre lign. prog
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
21. oktober 2004 - 20:33 #2
Jeg tror det afhænger af hvilket windows du har (er ikke 100 % sikker). Jeg har XP, og mine kameraer kommer frem inde i "denne computer" og kan gå direkte ind i dem og kopiere filerne over som du ønsker.. Ellers ville en kortlæser også være løsning (usb 2.0 så får du også meget hurtigere overførselshastighed)
Avatar billede elmoe Juniormester
21. oktober 2004 - 20:36 #3
okay! mit kamera komme ikke frem, så det kunne godt tyde på at jeg skulle anskaffe mig sådan et kort hvis der ikke er andre gode ideer...
Avatar billede elmoe Juniormester
21. oktober 2004 - 20:47 #4
chili17 >> giver du lige et svar så du kan få points!?
Avatar billede chili17 Nybegynder
21. oktober 2004 - 20:52 #5
Behold du bare de point selv
Avatar billede elmoe Juniormester
21. oktober 2004 - 21:03 #6
okay, men så siger jeg mange tak!
Avatar billede mattbaker Nybegynder
18. november 2004 - 18:29 #7
Jeg holder også på at en kortlæser er løsningen! Så har du altid styr på hvad der ligger på dit kort og du kan jo bruge det til alt muligt andet en billeder hvis du får brug for det... ;)
-MattB
Avatar billede elmoe Juniormester
09. januar 2005 - 19:28 #8
Svar.. Endnu en gang tak! :)