Avatar billede baitianlong Nybegynder
21. oktober 2004 - 02:26 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

prøv lige at logge på der

www.legende.dk/chat.chatlogin.php

Jeg skal teste om det virker når den skriver hvem, der er "online"

:)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
21. oktober 2004 - 02:27 #1
Avatar billede baitianlong Nybegynder
21. oktober 2004 - 02:50 #2
jansen og den anden fætter må gerne smide et svar... tak for testen :)
Avatar billede quit Nybegynder
23. oktober 2004 - 12:43 #3
Som jeg også har skrevet på din chat, så syntes jeg det ville være en god idé hvis du koder siden til at opdatere når en person trykker på Send-knappen, i stedet for hvert 5. sekund.

Men ellers ser det ud til at virke :)
Avatar billede moocher Nybegynder
23. oktober 2004 - 21:20 #4
DEn virker fint nok.. JEg har prøvet at være to på den. Og jeg mener som quit at den skal opdatere når du trykker på send men også hver 5 sekund.
Avatar billede quit Nybegynder
24. oktober 2004 - 00:38 #5
Jeg har prøvet at logge ind med X og derefter lukke min browser, for derefter at logge ind igen med XX. X står stadig som Online, selvom jeg har lukket min browser.

Hvis du forstår det jeg skriver (er ik så god til at forklare), så vil jeg frem til at en hver der logger ind, og lukker sin browser (Uden at logge af), automatisk skal fjernes/logges af.

Men kan se du har en funktion der fjerner inaktive chattere efter 2 minutter. Smart, men måske for effektivt. Skal chatten videreudvikles til et stort chatsted, skal denne funktion nok fjernes, da ikke vil kunne hente en bid mam, uden at blive smidt af chatten.