Avatar billede mailliw Nybegynder
08. marts 2001 - 19:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

login-problemer

Jeg har konstant haft loginproblemer  på det sidste.
1)Når jeg skal logges på med mit brugernavn og password, får jeg blot at vide at jeg skal bekræfte at min mailadresse tilhører mig ved at klikke på et link som er kommet i min postkasse??
2) Når jeg forsøger at klikke på linket får jeg følgende fejlmeddelelse :\"The document contained no data. Try again later or contact the servers administrator\" ?? Hvordan skal jeg tolke denne fejlmeddelelse
3) Nå men til sidst har jeg så forsøgt at skrive til info@eksperten.dk - uden tilbage melding. Jeg har gang på gang gjort dem opmærksom på mit problem - uden at de reagerer

Er der andre der har været ude for det samme og har i nogle forslag til hvordan man kan undgå problemet.
Er det rigtig at der muligvis er en hachker løs i systemet eller er det bare et rygte ??

Avatar billede htx98i17 Professor
09. marts 2001 - 08:01 #1
ja igår var der vidst en hacker på spil, men jeg tror dog ikke at det er derfor at du har problemer.
Hvordan kan du egentlig skrive dette indlæg hvis du ikke kan logge ind? hehe
Avatar billede htx98i17 Professor
09. marts 2001 - 08:03 #2
ellers er der desværre nok ikke andet at gøre, end at blive ved med at skrive til info@eksperten.dk indtil de svarer....
Avatar billede mailliw Nybegynder
12. marts 2001 - 14:26 #3
Jamen de svarer jo netop ikke!!!
Avatar billede mailliw Nybegynder
12. marts 2001 - 14:27 #4
>>dette skulle have været enh afvisning
Avatar billede psalm Nybegynder
12. marts 2001 - 17:25 #5
>> slap bare af Mailliw
Det jeg tror du skal gøre er at slette dine filer i Temporary Internet Files .
Jeg har selv netop været ude for det samme og fik denne glimrende løsning af min svoger.
Prøv det.

Med det er stadig mærkeligt at Eksperten ikke har henvendt sig til dig, når du har skrevet til dem
Avatar billede psalm Nybegynder
12. marts 2001 - 17:25 #6
hov får jeg ingen point !!!!