Avatar billede hero4life Nybegynder
20. oktober 2004 - 21:30 Der er 8 kommentarer

vurdering af funsms.dk

hej alle på eksperten.dk ...vil lige spørger om hvor meget i vil tror domænet funsms.dk er værd ?

har fået et bud på 1.500 kr det er for lidt ?

mvh mikkel
Avatar billede zhristian Nybegynder
20. oktober 2004 - 21:36 #1
Ja det sgu fint for en side der ikke kan vises ;) - eller er det bare hos mig den ikke kan?
Avatar billede zhristian Nybegynder
20. oktober 2004 - 21:37 #2
Hov jeg er træt :) Overså du skrev domænet - misledende kategori til den her tråd. Men øh, jeg ville da personligt gerne sende funsms.dk for 1500 kr :)
Avatar billede zhristian Nybegynder
20. oktober 2004 - 21:38 #3
sælge* - jeg burde gå i seng.
Avatar billede hero4life Nybegynder
20. oktober 2004 - 21:40 #4
hehe ja kan godt se , det ikk går så godt :P

ej men, jeg mener at det  er et meget nemt domæne at huske..

så ved ikke helt om jeg vil for 1.500kr
Avatar billede zhristian Nybegynder
20. oktober 2004 - 21:45 #5
Tænk på der også er tusindvis af andre nemme domæner :) Du er ikke "palle alene i verden".
Avatar billede apo Praktikant
20. oktober 2004 - 21:46 #6
Det kommer an på om tilbudet er fra en privatperson eller et firma.

Apo
Avatar billede hero4life Nybegynder
20. oktober 2004 - 21:47 #7
det er fra et firma..
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
20. oktober 2004 - 23:51 #8
så skal du have en anelse mere, det er et firma, de skal nok trække det fra :)