Avatar billede pdam Nybegynder
20. oktober 2004 - 21:03 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Mærkelig fejlmeddelelse

Jeg får følgende meddelelse i IE: linje: 29 Fejl: "null" er null eller ikke et objekt. Derefter kan jeg vælge at søge efter fejlen, ved brug af Microsoft Script Editor, men det forstår jeg ikke en s*** af.

Nogen bud?
Avatar billede steen_hansen Forsker
20. oktober 2004 - 21:15 #1
Er det en bestemt side du får denne fejl på, eller din egen? Det lyder lidt som en fejl i et javascript.
Avatar billede pdam Nybegynder
20. oktober 2004 - 21:17 #2
det kommer på tilfældige sider. bl.a. jp.dk og boston.redsox.mlb.com.
Avatar billede steen_hansen Forsker
20. oktober 2004 - 21:20 #3
Har du prøvet at rydde op i Temp Inet Files, objekter, tmp-filer osv? Har du scannet for virus?
Avatar billede pdam Nybegynder
20. oktober 2004 - 21:21 #4
jep
Avatar billede pdam Nybegynder
20. oktober 2004 - 21:23 #5
jeg får den samme meddelelse på forskellige linjer
Avatar billede steen_hansen Forsker
20. oktober 2004 - 21:27 #6
Der _kan_ jo forekomme fejl på hjemmesider, men det er så mange, at det ikke er tilfældigt?

Kender du til HiJackThis? Måske du skulle køre den og lægge spørgsmålet i Virus-kategorien sammen med loggen .... måske.

Umiddelbart ville jeg af/geninstallere MSIE, eller tjekke mine opsætninger i browseren. Hvis ikke det ændrede på noget, ville jeg køre HiJackThis.
Avatar billede pdam Nybegynder
20. oktober 2004 - 21:29 #7
prøver det lidt senere. ser champions league. foreløbig tak for hjælpen
Avatar billede steen_hansen Forsker
20. oktober 2004 - 21:30 #8
10-4. Råb højt, når du er klar. Måske vi kan komme det nærmere :)
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
20. oktober 2004 - 22:46 #9
du kan evt. deaktivere scriptfejlfinding, det er jo nok som Steen siger.
Avatar billede pdam Nybegynder
22. oktober 2004 - 13:51 #10
så er jeg tilbage igen. Computeren har lige været på værksted, og tilsyneladende har de der sat sikkerheden til "lav". Kan det være derfor jeg får meddelelserne? Nu har jeg sat den til "mellem".
Avatar billede steen_hansen Forsker
22. oktober 2004 - 15:58 #11
Det er nok en deaktivering af scriptfejlfinding. Har du kigget på fanebladet "Avanceret" under "Vis en meddelelse om hver scriptfejl", er hakket fjernet?
Avatar billede pdam Nybegynder
22. oktober 2004 - 18:58 #12
ja
Avatar billede pdam Nybegynder
24. oktober 2004 - 10:48 #13
nu har jeg deaktiveret scriptfejlfinding. Så  må vi se om det stopper. Det virker ikke alvorligt, da jeg bare klikker "nej", og så kan jeg surfe videre.
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. oktober 2004 - 10:51 #14
Godt. Det var forhåbentlig det eneste der skulle til.
Avatar billede steen_hansen Forsker
21. december 2004 - 21:32 #15
Lukker du? - Og glædelig jul :)