Avatar billede tupilak Nybegynder
19. oktober 2004 - 22:32 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Er det muligt at overføre mine data fra Outlook win98 til XP?

Er det muligt at overføre mine data - mapper, mail, adressebog mm. fra Outlook win98 til XP?
Umiddelbart ser det ikke ud til det...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. oktober 2004 - 22:45 #1
Mht Outlook:
http://www.riversen.dk/?side=tips.php#oe

Hvilke "mapper" mener du her ?
Avatar billede tupilak Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:07 #2
Alle dem jeg har oprettet ;-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:15 #3
Mappen \Programmer\  ( \Program Files\ ) kan du tihvertifald ikke bare copy over på en ny instal. Der skal du install fra (original) source/CD igen bagefter...

Mappen med [Documenter] kan du godt copy over på et passende anden medie.
Avatar billede tupilak Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:17 #4
Det er mapper i Outlook...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:21 #5
Når du ruller proceduren som beskrevet ved 19/10-2004 22:45:26 så kommer mapper/undermapper i Outlook's panel automatisk med...
Avatar billede tupilak Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:22 #6
Det kan da ikke være rigtigt, at jeg ikke kan kopiere mine mail, når det er samme Outlook ver. :-/
Avatar billede tupilak Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:25 #7
hver gang jeg formaterede i win98 kopierede jeg da bare det hele til Outlook igen...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:31 #8
"jeg ikke kan kopiere mine mail" - hvad mener du her ?

Hvis det er samme version af Outlook så ka' man godt gøre som du siger/skriver.

Ellers procedure som beskrevet... Jeg gennemført det flere gange til/fra diverse versioner...
Avatar billede tupilak Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:43 #9
Jeg vil selvfølgelig gerne ha' min mail mv. over på den bærbare..Jeg har linket til Microsofts site..men der er jo tale om forskellige ver. Jeg har Outlook express 6 på begge maskiner.
Avatar billede tupilak Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:46 #10
Ok...jeg vil prøve proceduren...vær sød at svare, så du kan få point ;-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:50 #11
... når du bekræfter at det virker...

Go'nat  ZZZ Z Z Z zzz z z z ... . . .
Avatar billede tupilak Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:54 #12
Ok..nattenat :-)
Avatar billede tupilak Nybegynder
20. oktober 2004 - 18:49 #13
Så kan du godt komme frem fra marken majs...missionen lykkedes :-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. oktober 2004 - 19:19 #14
Gaaaaaab...
Avatar billede tupilak Nybegynder
20. oktober 2004 - 20:28 #15
Hmm...