Avatar billede krohn Praktikant
19. oktober 2004 - 21:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

slå ledigt domain op på hjemmeside

Hvordan laver man det så man kan slå et domain navn op på en hjemmeside, og se om det er ledigt, og evt bestille det? Noget ligende det man ser på en pro hosting side Er der et sted hvor man kan læse sig til det, eller nogen der har et script til det?
Avatar billede dknsj Nybegynder
19. oktober 2004 - 22:07 #1
Hvad har det med frontpage at gøre ;)

..
Avatar billede krohn Praktikant
20. oktober 2004 - 07:57 #2
Måske ikke npget, det er det jeg med mine evner kan bruge til dette, men jeg kan da godt flytte :) det skal vel over i asp, så jeg lukker her