Avatar billede jenslykke Nybegynder
19. oktober 2004 - 21:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Partnere, søges

Jeg søger Partner(e) til at designe og programmere en ikke alt for svær opgave, har ikke det fjerneste forstand på programmering. Men jeg forstår mig på forretning. Jeg har haft med b2b salg at gøre i en længere tid....

Domain navnet til brug er www.just-pizza.dk

Andelen til deling er 35% af fortjensten!!!

spørgsmål kan besvares!!!!

flere interessante opgaver haves... så som (online frugtfirma, scootermarkedet.dk)
mvh. Jens Lykke
Avatar billede ibka Novice
19. oktober 2004 - 21:20 #1
Hej Jens, du kan sende mig din e-mail adr på sten@tdcadsl.dk, så kan vi snakke videre der
Avatar billede blach Nybegynder
19. oktober 2004 - 22:02 #2
Er også interesseret - kontakt mig på rbg@rasmusblach.dk
Avatar billede voirsous Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:39 #3
du må gerne sende mere information casperstbk@yahoo.dk

Jens hvad regner du cirka at just-pizza.dk vil kunne indbringe? Og er du villig til at give en eller anden form for økonomisk garanti, hvis siden mod forventning ikke skulle give en indtjening der bare ligner den forventede?

Vh.Casper
Avatar billede tt-dk Nybegynder
19. oktober 2004 - 23:51 #4
Du er også meget velkommen til at kontakte mig på th@fbold.dk
Avatar billede jenslykke Nybegynder
20. oktober 2004 - 17:53 #5
ind til videre ser det kanon ud blach...

Men du er ikke ene om det endnu :-)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
20. oktober 2004 - 21:18 #6
Jeg er frisk skriv til tt @ device.dk og forklar lidt mere
Avatar billede jenslykke Nybegynder
20. oktober 2004 - 23:01 #7
kan godt li det jeg ser i er jo dygtige mange af jer: voirsous og især dig Blach

Jeg har altså mange koncepter med gode indtjeningsmuligheder.

Jens
Avatar billede jenslykke Nybegynder
23. oktober 2004 - 11:40 #8
har lagt ??? vider i et nyt og mere velformuleret Jens