Avatar billede ber Juniormester
19. oktober 2004 - 15:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Eksterne hyperlinks virker ikke i Word 2002

Et eksternt link til website virker ikke med Ctrl+klik.
Er lige gået over til Word 2002 - og havde ikke det problem i Word 2000.

Virker heller ikke, selv om Zonealarm og Norton er slået fra.
Nogen eksperter, der kan hjælpe?

pft og venlige hilsener
Avatar billede rvm Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:32 #1
Virker interne link?
Avatar billede anhansen Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:33 #2
Hvad skriver den af fejl?
Avatar billede ber Juniormester
19. oktober 2004 - 15:57 #3
De interne links virker.

Der er ingen fejlmeddelelse, det virker bare ikke. Har kigget koderne efter: {HYPERLINK "http://www.xxxxx.dk/default.htm" \o "www.xxxxx.dk"}.
Avatar billede ber Juniormester
19. oktober 2004 - 16:07 #4
Hovsa, linket ligger i en tabel! Det er formentlig af betydning!
Avatar billede rvm Nybegynder
19. oktober 2004 - 22:39 #5
Prøv at sende dokumentet til mig - så kikker jeg lidt på det rvm@teknologisk.dk
Avatar billede ber Juniormester
20. oktober 2004 - 11:16 #6
Tak for tilbuddet. Men nu er problemet løst - og det havde ikke noget med placeringen i tabel at gøre. Jeg gjorde som nedenfor anført, og det virker hos mig nu.
Disable "Update Links on Save"
•    On the Tools menu, click Options.
•    Click the General tab.
•    Click Web Options.
•    Click the Files tab.
•    Click to clear the Update Links on Save check box.
Click Ok.

Men XP er vist på dette punkt svagere end Word 2000, hvor der var mulighed for at lave absolutte og relative referencer. I mit tjek på diverse websites kan jeg se, andre har haft lignende hovedbrud.
Avatar billede rvm Nybegynder
20. oktober 2004 - 11:27 #7
Det var godt du fik det løst :-)