Avatar billede christoffer535 Nybegynder
19. oktober 2004 - 14:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fra flash mx til dreamweaver

Jeg har lavet en flash lign. den her http://www.kirupa.com/developer/mx2004/shine.htm men jeg kan ikke overføre den til dreamweaver. Eller jeg kan godt indsætte den i DW, men når jeg prøver at se siden kommer den ikke frem.

En anden ting, min er ikke et billede, men tekst, hvordan får jeg det til at virke som en knap??

På forhånd tak.
Avatar billede le_bon Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:02 #1
Hvis du lægger .swf'en i samme mappe som den html-side du har lavet i DreamWeaver ligger i. Tryk så Ctrl+Alt+F, og vælg den *.swf-fil du vil indsætte. Så _skal_det virke.

For at få flash'en til at virke som en knap, skal du lave en button i flash'en. Giv den et Action Script der udfører den ønskede handling, f.eks.:

on(release){
  getURL("næsteside.htm");
}

c",)
Avatar billede christoffer535 Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:05 #2
okay, mange tak.
Avatar billede le_bon Nybegynder
19. oktober 2004 - 15:16 #3
Selv tak!  c",)