Avatar billede herberth Juniormester
18. oktober 2004 - 23:17 Der er 1 løsning

Åbne et programn automatisk på sin hjemmeside

Hej

Jeg har et spørgesmål omkring om det kan lade sig gøre at jeg på min hjemmeside automatisk åbner et program - eksempelvis i en i-frame - når brugeren trykker ind på denne side.

Jeg har programmet - det er freeware - og jeg kan naturligvis bare skrive at folk selv kan downloade det - hvilket jeg da også vil gøre - men det ville være lidt fedt hvis de bare kom ind på siden og så var programmet åbent og klar til brug.

Kan det lade sig gøre?
Avatar billede knudgert Nybegynder
19. oktober 2004 - 04:31 #1
Nej, det er ikke muligt - heldigvis.
En ondsindet person kunne udnytte det til at installere virus f.eks.