Avatar billede juliefabricius Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:49 Der er 5 kommentarer

Ubrugelige DVD-RW disks

Jeg har købt 4 pakker á 5 stk. TDK DVD-RW. 3 forskellige brændere har ikke kunne registrere dem i drevet, + 1 meddelte, at jeg skulle skifte til et brugbart medie! Hvad er der galt med dem? Opfylder standard 1.2. 2-4X, hvis det siger nogen noget.
Avatar billede norbert Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:51 #1
Er du sikker på, at det er -RW diske du skal have og ikke +RW?
Avatar billede juliefabricius Nybegynder
19. oktober 2004 - 11:28 #2
Ja, jeg bruger ikke +RW og har ingen medier, der bruger denne type.
Avatar billede sturman Nybegynder
19. oktober 2004 - 16:21 #3
have received the same message, when i placed a dvd-r in a burner that was DVD+RW, which means it can only burner +r or +rw NOT any of the -r or -rw ones.
Avatar billede juliefabricius Nybegynder
19. oktober 2004 - 19:01 #4
Thank´s Sturman, but I´ve always used -r or -rw types, and never had any trouble of any kind. I have used DVD-RW´s from PRINCO (an exellent and cheap choise bought in Germany), and a varity of other brands including Verbatim and Platinum. They´ve all worked except the TDK.
Avatar billede sturman Nybegynder
27. oktober 2004 - 09:40 #5
good thing you only bought 20 of the buggers, i would try and swap them with a mate that can burn on them or throw them out. Or you could at least try different software to burn with, personally i use Alcohol 120%