Avatar billede peder-dingo Nybegynder
18. oktober 2004 - 19:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Canon Powershot A400?

Hej!
Nogen der kan se forskellen på Canon Powershot A310 og Canon Powershot A400? Altså udover den obtiske zoom, for ellers virker de næsten helt identiske!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:00 #1
A400 fordele:
+ zoom
+ 9 punkts autofokus mod 5
+ Bedre videofunktion (mulighed for 640x480)
+ Skærm har bedre opløsning (115.000 pixels mod 78.000)
+ VIDEO OUT

A310 fordele:
+ Er mere vidvinklet (starter på 33mm mod 45mm, sådan at du har et bredere "synsfelt")
+ Mulighed for at skyde flere billeder efter hinanden hurtigt (2,2 fps mod 1,3)
+ en smule lettere, lidt mindre
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:07 #2
Fint svar!! :)
Bare lige lidt flere spørgsmål... "+Mulighed for at skyde..." er det i video?
Og hvad er video out?
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:08 #3
Så får du dine point ;)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:18 #4
Det er en funktion man slår til på kameraet (kan ikke huske hvad den hedder), hvor man så for mulighed for at f.eks. holde knappen inde og så bare lade den tage. Der kan A310 tage 2,2 billeder pr. sekund indtil man har taget 12 billeder i alt (så er bufferen fyldt op), på 310 er det 1,3 billeder i sekundet men også 12 i alt...

Video out er så du får mulighed for, via et kabel som plejer at være med, koble kameraet til fjernsynet sådan at man kan se de billeder man har taget (og endda bruge fjernsynet som søger hvis man ønsker det :)
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:19 #5
1000 tak! Dine point er velfortjente ;)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
18. oktober 2004 - 20:24 #6
Så lidt :-)