Avatar billede zahr Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internettet virker men alligevel ik

Hey alle sammen håber i ka hjælpe.....

Jeg har adsl herhjemme og det kører på 3 computere eller det vil sige det gjorde det...

Efter at vi var inde og opdaterer internetforbindelsen fra 512/128 til 512/512 virker internettet ik mere, kun på den ene pc...

jeg har sat internettet i vores router og så videre ud i computerne men det er kun den ene der ka komme på...

hvad skal jeg gøre??? plz help

MvH Zahr fra Alkoholdet

på forhånd mange mange tak!!!
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
18. oktober 2004 - 17:04 #1
Prøv at ring til TDC, 8080 8035, og spørg dem..
Avatar billede nightundead Nybegynder
20. oktober 2004 - 08:10 #2
Det kan godt være opkoblings forbindelsen fra Computerne og Routeren der er sat på automatisk.
Prøv at ændre den til f.eks. 10 mb/sec istedet for auto, og prøv så at genstarte computeren.
hvis det ikke virker kan det være ledningen...!
Avatar billede gerard86 Nybegynder
28. december 2013 - 02:02 #3
...