Avatar billede jnrmgs Juniormester
17. oktober 2004 - 22:08 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Etiketter til fotoalbum?

Hej!

Det kan godt være at mit spørgsmål er lidt uden for denne kategori,
men jeg ved ikke lige hvilken anden kategori jeg evt. kunne bruge.

Dog er det til et fotoalbum!

Er der nogen der ved hvor man kan få fat i nogle etiketter, som jeg kan
klistre ind til et fotoalbum.

Jeg kunne tænke mig noget med et A4-ark etiketter, som kan kunne køre
igennem printeren. De skal ikke være mindre end 6 x 6 cm, og ikke over 6.5 x
10.

Ved nogen hvor man kan skaffe dette, evt. på nettet?

Hidtil har jeg siddet og skrevet i hånden i albummet, og det tager ærlig
talt for lang tid. Især fordi jeg i forvejen har teksterne liggende
elektronisk.

Håber nogen kan hjælpe!

John
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. oktober 2004 - 22:11 #1
Avery laver alle mulige former for vlanketter og klistermærker, der følger oven i købet word skabeloner med (kan downloades fra hjemmesider, samt et design program.

http://www.avery.com/

Kan købes i enhver ordentlig boghandel og kontor forsygning
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
17. oktober 2004 - 22:13 #2
Avatar billede bredker Nybegynder
17. oktober 2004 - 22:14 #3
Avatar billede jnrmgs Juniormester
28. oktober 2004 - 15:39 #4
OK! Jeg har fundet nogle etiketter jeg kan bruge. I kan deles om poitene!
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
28. oktober 2004 - 16:13 #5
Taaak !