Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
17. oktober 2004 - 14:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cd cover, evt. til pladeselskab!

Hej Eksperter...

Jeg vil gerne høre om der er en som er max god til grafik, der gerne lige vil hjælpe med at lave et cd-cover!?

Cd'en skal hedde CarPlanet.dk og dj'en som mixer på den hedder DJ C...

Coveret skal både have en forside og en bagside...

Det skal laves i meget høj kvalitet da den nok skal til at pladeselskab og produceres!

Du må gerne få dit navn/link meget diskret et sted på coveret, hvis du vil det...

Det bedte cover jeg ser bliver produceret, det skal være fedt, proff, cool og stillet!

Cd'en er en Bil cd, med masser af bas og techno/dance på, derfor må den stil gerne indgå..

Her er et billede som du gerne må bruge til forsiden: http://www.carplanet.dk/cpcar.jpg

Hvis du laver det fedeste skal du også have en psd fil til coveret, så jeg f.eks. kan rette info og tracks-navne på den...

Dette er den ultimative chance for at få en rigtig fed refference som du kan bruge fremover, eller blære digmed over for vennerne!

--

Du kan altid sende spørgsmål til mig på mail@carplanet.dk
eller du kan adde mig på messenger: jesperskov@msn.com
Avatar billede halifax Nybegynder
17. oktober 2004 - 15:11 #1
Ud over CD og DVD produktion (både audio og data) hjælper dette firma også med billedbehandling og tryk i proff. kvalitet. Kun skrevet som info - i tilfælde du søger producenter andre end pladeselskaber.
http://www.scanimex.dk
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2004 - 00:56 #2
Og jeg som troede at man betalte sig for sådan nogen ting, men du har ret det kan blive til en fed reference.

Dog vil jeg lige høre om du/I har fået lov at bruge det billede af den ellers meget fede bil for ellers kan du få problemer.

Der er også lige det problem at hvis du skal have det i MEGET høj opløsning som du skriver, så skal man tit ud og købe billeder med mindre man selv tager dem.
Og de koster knaster og især hvis de skal bruges i kommerciel sammenhæng som dette må antages at være.
Avatar billede nolt- Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:13 #3
Jeg har tilføjet dig på msn, så kan vi lige snakke der (:

//Kasper Christensen
Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
27. oktober 2004 - 17:51 #4
:(

nolt- lavede et kanont et.. men han er sunket under jorden!??