Avatar billede boysen007 Nybegynder
16. oktober 2004 - 18:07 Der er 4 kommentarer

Msn webcam fra Netto

Har købt Netto's webcam og skal nu have det installeret. Desværre viser det sig at mit cd-rom drev og jeg ikke er alt for gode venner, hvorfor det ikke vil læse cd'en.
Nogen der ved hvor man kan hente driveren så jeg kan installere mit webcam??

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede lablo Nybegynder
16. oktober 2004 - 18:56 #1
http://www.eksperten.dk/spm/548474

der er noget ligende kørende :-)

hvad hedder mærket?

jeg har set på flere andre forums at der kan være tale om labtec eller logitech drivere ?
Avatar billede boysen007 Nybegynder
16. oktober 2004 - 19:04 #2
Mærket er Killerbee...
Avatar billede lablo Nybegynder
17. oktober 2004 - 01:44 #3
Hmmm. der er ikke noget der indikere der er et firma ved det navn. jeg ville nok prøve at hive fat i netto og høre hvilket firma der har de drivere/support.
Avatar billede amdee Nybegynder
21. oktober 2004 - 02:07 #4
Prøv Google.dk :o)